söndag 8 november 2009

Skönt att vara hemma

God morgon. Nu så har jag vaknat.
Kom hem igår natt efter att varit hemifrån i 36 timmar, 42 timmar om man inte räknar de minuterna när jag var hemma och vände i fredagseftermiddag. Fredagkväll hade vi Kick-Off med kören, vi spelade Bowling och sen hade vi en trevlig middag hemma hos John där jag även sov sen.

Lördag var det uppstigning vid 8 för att åka till KTH för en heldagsrepetition av våra bidrag till Sångartäfvlan. Den följdes av en releasefest med tema Island. Mycket kul tema. När man kom dit fick man två isländska dollar, champagne och snittar. Sen började det gå utför. Valutan gick i botten, för att få mat fick man panta in sitt porslin mot papptallrikar och istället för vin fick man screwdriver. Helt klart en trevlig, ganska spårad spexfest! De hade även hyrt en vedeldad badtunna med 40 grader i vattnet och kårhusets bastu så att man efter maten kunde bada och basta hela natten.

Jag kom hem vid 2 på natten, fullt nöjd med helgens första halva och galet trött. Nu har jag sovit och är redo för helgens andra halva.

3 kommentarer:

  1. Låter som rätt trevliga 36 timmar hemifrån iaf ^^

    Det är så mycket fusk att du har helg imorgon också....

    SvaraRadera
  2. Det vare, men det kändes i kroppen igårkväll att man varit igång länge och bara sovit fem-sex timmar på en soffa. :)

    Jag tycker det är helt rättvist, inte det minsta fusk alls. ^^

    SvaraRadera