torsdag 19 november 2009

En helt vanlig torsdag

Jag har varit lite dålig på att blogga senaste dagarna. Det beror nog delvis på LEGO Batman (som jag nämnt i alla senaste inlägg typ). Men ge mig veckan ut bara så ska jag ha klarat det helt och ni slipper höra om det så mycket mer. 15% kvar.

Nu har jag Industriell Dynamik så nu kan jag ta mig tid att blogga. (Lyssna på läraren är för pluggisar).

Mitt liv just nu är högst ointressant faktiskt så vet inte vad jag ska blogga om. Det är bara skolan, spexet och tvspel. Det är allt mitt liv består av. Jag vill ha förändringar och nya saker som gör det intressantare. Vet inte riktigt vad som skulle kunna göra det roligare. Kanske blir roligare när det blir jul och jag kommer jobba några veckor. Det blir ett avbrott från mina nuvarande vanor.

Juste, mamma fyller år på lördag.. Och jag har ingen aning om vad jag ska ge henne. Idéer någon?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar