fredag 27 november 2009

Lördag nästa. Heldag med action!

Imorgon lär jag inte vara hemma mycket alls. Uppstigning ca 08.30. Bussen går 09.11. Då åker jag in till Campus för ett heldagsrep med Spexet inför Sångartäfvlan. Dessa dagar brukar vara kul och avslutas med en fest, fast detta blir en fest jag missar. När repet är över vid ca 17 åker jag in till centralen igen.
Väl där blir det middag med päronen och sen åker jag på Takida med dem. Takida kanske inte är mitt favoritband men föräldrarna betalar och de är helt okej. (Och förbandet är Sonic Syndicate och de är grymma!)

Den konserten är väl slut runt 23 troligen. Då kanske jag åker tillbaka till Campus för att festa lite med Spexet för att avsluta dagen. Så räkna inte med någon direkt kontakt med mig imorgon, fast ni får smsa om ni vill.

PS. När man ska välja Etiketter för ett inlägg finns den här texten bredvid fältet:
"Etiketter för det här inlägget:
t.ex. skotrar, semester, höst"
Hur många har "skotrar" som etikett egentligen så de tycker det är ett bra förslag? DS.

2 kommentarer:

  1. Låter som en helt okej lördag. Jag ska bara vara hemma :D

    SvaraRadera
  2. Det var mer än en bara "helt okej" lördag. Den var "Legen...wait for it...dary!!! :D

    SvaraRadera