söndag 25 oktober 2009

Så gjorde jag allt jag sa att jag skulle?

Sitter på bussen från Jakobsberg påväg hem. Kvällens tentapub var trevlig. Var dålig och missade alla tentapubar förra året, men efter idag lär jag absolut gå på fler. Jag var på ett par olika sektioner men vår hade ändå bäst drag och var därför bäst.

Innan idag har jag varit hos Robbin och hämtat DVD-skivor och spelat lite. Kul men innebar att jag inte hann städa som jag sagt att jag skulle, men nu har jag ju något att se fram emot imorgon. Om jag inte skulle behöva städa så skulle jag ju vara tvungen att ligga i sängen och lira tvspel hela dagen och så kan vi ju inte ha det...


*tillägg*
Det var trevligt att kunna blogga från bussen. Det fick den 20 minuters långa resan att kännas lite mindre lång och dryg. Orkar inte korrekturläsa nu men om det är något fel i texten så är det mest pga att jag skrev från en iPhone...
*slut på tillägg*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar