lördag 31 oktober 2009

Fysisk form: Ground Zero

Idag tänkte jag fatta mig kort. Är minst sagt trött och schleten.

Igår var det Halloweengasque med sektionen. Det var väldigt kul som alltid men det blev kanske lite väl mycket vin, men framför allt gjorde jag misstaget att somna direkt när jag kom hem. Jag borde hållit mig vaken, fått i mig lite vätska och kanske få världen att klarna lite. Då jag inte gjorde detta så var morgonen idag inte kul alls. Vaknade vid 9-tiden. Vid elva lyckades jag få i mig något. Framåt ett började jag må helt okej. Nu är klockan strax före tio och först för någon timma sedan började jag känna mig ganska återställd. Men är fortfarande trött och känner av gårdagen.

Nu blir det sängen, tv-spel, godis och disneyfilmer. Imorgon återkommer jag med ett blogginlägg.
Kommer även recensera Dirt 2 och eventuellt även Tekken 6.

Puss och godnatt från han som ska räddas, död eller levande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar