onsdag 30 december 2009

Dan efter dan efter dan efter dan efter dan efter dan efter dopparedan

And it's done!
TV'n är uppe, alla sladdar dragna och allting är kopplat dit det ska. Nu är jag nöjd och lycklig.

(Här tänkte jag lägga in en fin bild på härligheten men då mitt minneskort till kameran eller minneskortsläsaren i datorn strejkar så får ni använda fantasin. Tänk er en vit tvbänk med en 40" LCD-TV fäst i bakstycket och på bänken framför står, från vänster till höger, en X360, en GameCube, en PlayStation1 och en till X360)

Jag måste bara säga att jag är lite besviken på Sony bara.. Hur kan de göra en konsoll 1996 som inte ger speciellt bra bild på en 40" FullHD TV från 2009.. Det är vad jag kallar bristande framförhållning. Men jag lär förlåta dom nästa gång jag spelar The Legend of Dragoon eller FFIX då de är bästa spelen någonsin typ.

Imorgon är jag ledig och då lär det bli en hel del tvspel på dagen och sen på kvällen ska jag ta mig över till Anna för att dricka lite och umgås i goda vänners lag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar