onsdag 10 februari 2010

Kolla, jag kan blogga om annat än tvspel!! ;D

Nu är det gjort och nu är det troligen ett år till nästa gång.. Tandläkaren är avklarad. Det är inte så att jag har tandläkarfobi, jag bara tycker det är jobbigt. Men hon sa vad jag trodde, mest för jag inte löd hennes råd från förra gången...

Efter tandläkaren fortsatte dagen rätt bra. Kom ett par timmar tidigt till skolan men då satte jag mig med vår lab i Maskinnära. Det gick över förväntan, nu har vi bara lite kvar på den labben. Då jag var tidig till skolan och typ inga andra var där när jag skulle äta så var jag lite orolig att jag skulle behöva äta själv men det slapp jag. Jag åt tillsammans med en tjej i klassen jag aldrig pratat med tidigare. Linnea var väldig trevlig, vi satt nästan hela lunchen och snackade böcker, en aning film också. Man hittar nya trevliga människor när man minst anar det!

Sen fortsatte dagen med Databas då jag inte var jätteaktiv i lyssnandet, istället gjorde jag morgondagens läxa tillsammans med Linnea och spelade Tetris (blir aldrig gammalt!)

Ikväll har jag kollat lite på nya minnen till datorn. Det är inget jag behöver egentligen men vore det inte nice att trimma upp datorn ett par steg till!? Men det blir nog inte av, inte just nu. Kanske ändå köper nytt moderkort med DDR3-minnesplatser i framtiden och då är det lite dumt att lägga mer pengar på DDR2-minnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar